Page 76 of 76 FirstFirst ... 26667273747576
Results 2,251 to 2,271 of 2271
  1. #2251
    CDs Nuts. resistanze's Avatar
    My Team
    Arsenal FC
    Post Count
    21,896
    just ran into Wanker on the street
    _____________________________
    Code:
    Originally Posted by Timvp
    
    Hanging yourself by your junk puts you into a separate category.

  2. #2252
    Winner in a losers circle 140's Avatar
    My Team
    Portugal
    Post Count
    3,864
    just ran into Wanker on the street

    Don't forget to put a bullet through Wenger's head while you're there.
    So why haven't we heard anything on the news yet?
    _____________________________

  3. #2253
    CDs Nuts. resistanze's Avatar
    My Team
    Arsenal FC
    Post Count
    21,896
    So why haven't we heard anything on the news yet?


    Dude was out at night with only a Puma track suit on, temperature was close to freezing. Had coaching staff and security with him. I should've screamed 'Wenger Out! and see if security chased me tbh.

  4. #2254
    LONG LIVE THE CHIEF lefty's Avatar
    My Team
    Real Madrid CF
    Post Count
    84,303


    Dude was out at night with only a Puma track suit on,
    temperature was close to freezing. Had coaching staff and security with him. I should've screamed 'Wenger Out! and see if security chased me tbh.

    Classic Arsene
    _____________________________
    [IMG]http://www.competition.dz/files/cache/0/vs/440x248/bentaleb-lampard-1394408243.jpg[/IMG]

  5. #2255
    Ur a fkn wanker Venti Quattro's Avatar
    My Team
    Arsenal FC
    Post Count
    29,251
    Lol stingy until death

  6. #2256
    Still rollin' NASpurs's Avatar
    My Team
    Valencia CF
    Post Count
    20,463
    lefty, I took a DNA test and I'm 3% northern African.


    I can't make fun of lefty anymore apparently.

  7. #2257
    LONG LIVE THE CHIEF lefty's Avatar
    My Team
    Real Madrid CF
    Post Count
    84,303
    lefty, I took a DNA test and I'm 3% northern African.


    I can't make fun of lefty anymore apparently.
    really?

    Do you know which part of North Africa ?

  8. #2258
    65 tons of American pride Canyonero's Avatar
    My Team
    CA River Plate
    Post Count
    2,880
    France?
    _____________________________

  9. #2259
    Winner in a losers circle 140's Avatar
    My Team
    Portugal
    Post Count
    3,864

  10. #2260
    Still rollin' NASpurs's Avatar
    My Team
    Valencia CF
    Post Count
    20,463
    really?

    Do you know which part of North Africa ?
    Nah, it only says northern Africa and gives me a range on the map since it's only like 3%. Anywhere from Morocco to Egypt.


  11. #2261
    LONG LIVE THE CHIEF lefty's Avatar
    My Team
    Real Madrid CF
    Post Count
    84,303
    Nah, it only says northern Africa and gives me a range on the map since it's only like 3%. Anywhere from Morocco to Egypt.



    Well if you are good looking, then you are Algerian tbh

  12. #2262
    Still rollin' NASpurs's Avatar
    My Team
    Valencia CF
    Post Count
    20,463
    Well if you are good looking, then you are Algerian tbh
    Tell that to my 10% Jewish side

    I didn't even fucking know I was part Jewish until now.

    Now I know why I support Arsenal.

  13. #2263
    LONG LIVE THE CHIEF lefty's Avatar
    My Team
    Real Madrid CF
    Post Count
    84,303
    Tell that to my 10% Jewish side

    I didn't even fucking know I was part Jewish until now.

    Now I know why I support Arsenal.
    Emrates Stadium, Jewish owners

    Checks out .....


    Although Tottenham fans are kinda Jewish

  14. #2264
    Top 10 PG of all time. apalisoc_9's Avatar
    Post Count
    18,207
    Tell that to my 10% Jewish side

    I didn't even fucking know I was part Jewish until now.

    Now I know why I support Arsenal.
    If you have some "jew" in you and got NA, chances are you're 3% morocan. Islamic Spain had tons of Jews move around Moroco/Spain...
    _____________________________

  15. #2265
    LONG LIVE THE CHIEF lefty's Avatar
    My Team
    Real Madrid CF
    Post Count
    84,303
    If you have some "jew" in you and got NA, chances are you're 3% morocan. Islamic Spain had tons of Jews move around Moroco/Spain...
    That is a strong possibility tbh

  16. #2266
    Still rollin' NASpurs's Avatar
    My Team
    Valencia CF
    Post Count
    20,463
    wankers

  17. #2267
    Still rollin' NASpurs's Avatar
    My Team
    Valencia CF
    Post Count
    20,463
    This shit is embarrassing , fucking self destructing right on cue

  18. #2268
    Still rollin' NASpurs's Avatar
    My Team
    Valencia CF
    Post Count
    20,463
    Shit, I posted in the wrong thread

  19. #2269
    Don't Try. quentin_compson's Avatar
    My Team
    Arsenal FC
    Post Count
    2,503
    I hope Howe is going to replace Wenger after this season.
    _____________________________
    "... for we're only passing through, we're already ghosts."

  20. #2270
    CDs Nuts. resistanze's Avatar
    My Team
    Arsenal FC
    Post Count
    21,896
    This shit is embarrassing , fucking self destructing right on cue
    Round 2

  21. #2271
    LONG LIVE THE CHIEF lefty's Avatar
    My Team
    Real Madrid CF
    Post Count
    84,303
    didn't know lolgerian Bennacer was the Captain of the Arsenal U23 team

    I guess I'm a certified wanker now

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •