Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 30 of 46
  1. #1
    Mamba Regime whitemamba's Avatar
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Post Count
    6,848



    guy is a fag
    _____________________________

  2. #2
    Watch the Throne Clipper Nation's Avatar
    My Team
    Los Angeles Clippers
    Post Count
    29,860
    _____________________________

  3. #3
    I am China! Mao Zedong's Avatar
    My Team
    Houston Rockets
    Post Count
    241
    Well, last year when BG was on our country, in one of our community farms, we had some info on this person...



    We tried to convert him back, believe me. We really tried! But even I have my limits.

    It was too late.
    America's corruption got him too deep. I'm no baby alien Jesus!

  4. #4
    Mamba Regime whitemamba's Avatar
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Post Count
    6,848
    Well, last year when BG was on our country, in one of our community farms, we had some info on this person...



    We tried to convert him back, believe me. We really tried! But even I have my limits.

    It was too late.
    America's corruption got him too deep. I'm no baby alien Jesus!

  5. #5
    Dryer than Kunta's ankles Ashy Larry's Avatar
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Post Count
    3,543
    still can't believe Kobe took pics with that shit on ........
    Last edited by Ashy Larry; 02-09-2013 at 08:01 PM.
    _____________________________

  6. #6
    Dryer than Kunta's ankles Ashy Larry's Avatar
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Post Count
    3,543
    damn @ Griff in the pink top

  7. #7
    Mamba Regime whitemamba's Avatar
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Post Count
    6,848
    damn @ Griff in the pink top
    Theres no explanation...

  8. #8
    Banned
    My Team
    Miami Heat
    Post Count
    6,937
    didn't know monkeys also have such twisted sexual orientation tbh

  9. #9
    Mamba Regime whitemamba's Avatar
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Post Count
    6,848
    didn't know monkeys also have such twisted sexual orientation tbh
    Evolution..

  10. #10
    Veteran
    My Team
    New York Knicks
    Post Count
    16,339
    still can't believe Kobe took pics with that shit on ........
    I thought that was photophopped for the longest time.

  11. #11
    Sean Marks > Manu AussieFanKurt's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    7,508


    maybe he's just a creep mofo..
    _____________________________


  12. #12
    Veteran
    My Team
    New York Knicks
    Post Count
    16,339
    maybe he's just a creep mofo..
    No, I'm pretty sure he leans that way imo.

    We'll probably hear an announcement of him coming out when he retires or some shit. lol

    EDIT:

    Also, Dwight Howard.

  13. #13
    ky pls :cry HI-FI's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    9,878
    still can't believe Kobe took pics with that shit on ........

    for us who hate on that nigga, it's the gift that keeps on giving.

  14. #14
    Banned
    My Team
    Seattle Supersonics
    Post Count
    7,072
    Clipper Nation with the unfunny Kobe Bryant joke again

  15. #15
    Mamba Regime whitemamba's Avatar
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Post Count
    6,848
    Clipper Nation with the unfunny Kobe Bryant joke again

  16. #16
    Banned
    My Team
    Seattle Supersonics
    Post Count
    7,072
    Of course he'll come in and tell me how bad of a poster I am without acknowledging his overdone shit

  17. #17
    Kirby Pls Thebesteva's Avatar
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Post Count
    8,481

    for us who hate on that nigga, it's the gift that keeps on giving.
    lmao even if you dont hate him that shit cracks me up...

    LOL @ Derek Fisher's response...."are these pictures real?" This is why we need him to be an assistant coach on this team


  18. #18
    Watch the Throne Clipper Nation's Avatar
    My Team
    Los Angeles Clippers
    Post Count
    29,860
    Clipper Nation with the unfunny Kobe Bryant joke again
    irishock with the making fun of the Lakers one night and white-knighting for Kirby the next night bads

  19. #19
    Banned
    My Team
    Seattle Supersonics
    Post Count
    7,072
    irishock with the making fun of the Lakers one night and white-knighting for Kirby the next night bads
    I hate the Lakeshow but I have no problem with Kobe

  20. #20
    Veteran
    My Team
    New York Knicks
    Post Count
    16,339
    Lamar sucking up to Kobe per par. He thinks its hot.

  21. #21
    Banned
    My Team
    Seattle Supersonics
    Post Count
    7,072
    can't deny his 2 fmvps

  22. #22
    Watch the Throne Clipper Nation's Avatar
    My Team
    Los Angeles Clippers
    Post Count
    29,860
    can't deny his 2 fmvps
    Just two more food stamps in a career full of them for Kirby, tbh...

  23. #23
    Banned
    My Team
    Seattle Supersonics
    Post Count
    7,072
    You guys keep ripping on Kobe for coat-tailing Shaq but can never admit that he led his team to a 65 win season, 3 finals appearances, 2 wins and an MVP

  24. #24
    ky pls :cry HI-FI's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    9,878
    You guys keep ripping on Kobe for coat-tailing Shaq but can never admit that he led his team to a 65 win season, 3 finals appearances, 2 wins and an MVP
    not true. we say he coat tailed Shaq and Gasol. he wasn't doing shit before Gasol showed up like a white Spanish knight to save the day.

    besides none of us say he sucks, it's just he's overrated. he belongs more in the top 10-20 range rather than top 10, where only the icons belong.

  25. #25
    Colt McJesus :cry jeebus's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    15,208
    If Magic Johnson had been playing today, half the league would be infested with the AIDS tbqh

  26. #26
    Banned
    My Team
    Seattle Supersonics
    Post Count
    7,072
    not true. we say he coat tailed Shaq and Gasol. he wasn't doing shit before Gasol showed up like a white Spanish knight to save the day.

    besides none of us say he sucks, it's just he's overrated. he belongs more in the top 10-20 range rather than top 10, where only the icons belong.
    I never said he's top 10 either. He is overrated when you consider the opinions of ESPN and Laker fan boys, but saying he was a glorified Allen Iverson is downright BS.

    Also, Pau was the one who benefited from playing with Kobe, not the other way around. Pau couldn't win a single playoff game in his life before Kobe

  27. #27
    I am China! Mao Zedong's Avatar
    My Team
    Houston Rockets
    Post Count
    241
    We have no drug problems in the Chinese League. No AIDS or anything like that.
    You have to to re-educate your gay dark people and that's it. Problem fixed.
    _____________________________


  28. #28
    Veteran
    My Team
    New York Knicks
    Post Count
    16,339
    I never said he's top 10 either. He is overrated when you consider the opinions of ESPN and Laker fan boys, but saying he was a glorified Allen Iverson is downright BS.

    Also, Pau was the one who benefited from playing with Kobe, not the other way around. Pau couldn't win a single playoff game in his life before Kobe
    LOL false.

  29. #29
    Banned
    My Team
    Seattle Supersonics
    Post Count
    7,072
    show me some numbers outside of the overplayed 6-24 card

  30. #30
    Veteran
    My Team
    New York Knicks
    Post Count
    16,339
    show me some numbers outside of the overplayed 6-24 card
    LOL what numbers? You want to compare Kobe's stats with that of Pau? Ridiculous.

    Its no coincidence that after Shaq left the Lakers and Kobe missed the playoffs and barely competed at a high level befor Pau came about.

    Shaq leaves=Lakers go to shit
    Shaq goes to Miami=Automatically wins a championship
    Shaqless Lakers=mediocrity
    Pau joins Lakers=they win 2 championships and 3 straight trips to the finals

    Moral of the story is Kobe cant do shit without a superstar to bail him out.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •