View Poll Results: Flop?

Voters
61. You may not vote on this poll
  • Yes

    32 52.46%
  • No

    29 47.54%
Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 30 of 72
  1. #1
    Ur a fkn wanker Venti Quattro's Avatar
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Post Count
    25,434
    _____________________________

  2. #2
    Banned
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    28,887
    how would he have possibly flopped, tbh?..

    He was looking at and complaining to the ref, then Mohammed shoved him as Lebron was turning back around..

    It was a cheap shot from Nazi against a guy that wasn't expecting it, nor paying attention to him at the time..

    Unless you believe Lebron is some type of Alien-like mutant, a calculated flop isn't really possible in this instance..

  3. #3
    We'll Be Back Spursfan092120's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    20,390
    No question...dude that big doesn't go down like that..I don't care who's pushing him.
    _____________________________


  4. #4
    4 1/2 mins of silence pls jeebus's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    15,945
    I like how he kinda lay/sits on the floor, cowering from mean ol Nazi Mohammed. dude's a giant, crab dribbling fag whose pussy gets super irritated if you get physical with him.
    _____________________________
    If all blacks suddenly left America;

    • Prison population would go down by 37%. source
    • There would be almost 50% fewer gang members. source
    • Rape would go down by 33%. source
    • Average IQ would go up 7 points, putting the USA tied for third with Japan. source
    • SAT scores would go up by about 100 points. source
    • ACT scores would go up by 5.5 points. source
    • AIDS and HIV infection would go down by over 67%. source
    • Chlamydia infection would go down by 50%. source
    • Gonorrhea infection would go down by 69%. source
    • Syphilis infection would go would go down by 58%. source
    • The average annual income would raise by over 20k. source
    • The amount of people in poverty would go down by more than 30%. source
    • Homelessness would go down by 57%. source
    • The number of welfare recipients would go down by about 40%. source

  5. #5
    Why shit so crazy?! Arcadian's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    2,899
    I don't think it was a flop. I think Mohommed just put him on his ass. And he deserved it. He's used to bullying everyone, but this time he got owned.
    _____________________________

  6. #6
    Banned
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    28,887
    Lebron has flopped many times this season, but I'm not sure how it would even be possible to flop there..

    Lebron is huge, but when you aren't expecting a hit and you aren't purposefully holding your ground, it would be pretty easy for a 7-foot 280-pound man to knock you down with a forceful shove..

  7. #7
    4 1/2 mins of silence pls jeebus's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    15,945
    Lebron has flopped many times this season, but I'm not sure how it would even be possible to flop there..
    you're worse than that hawk fan from last night.

  8. #8
    Ur a fkn wanker Venti Quattro's Avatar
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Post Count
    25,434
    A very strong push by Mohammed but LeBron broke his fall (maybe it was just really strong instincts?). It's a hard one to call.

  9. #9
    My Name Is Mitchell Brown
    My Team
    Oklahoma City Thunder
    Post Count
    5,152
    I like how he kinda lay/sits on the floor, cowering from mean ol Nazi Mohammed. dude's a giant, crab dribbling fag whose pussy gets super irritated if you get physical with him.
    The goods

  10. #10
    Banned
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    28,887
    you're worse than that hawk fan from last night.
    And you're a Mav Krew fanboy that steals shticks, tbh..

  11. #11
    ky pls :cry HI-FI's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    10,181
    you're worse than that hawk fan from last night.

    Red Hawk and sound meter were really something else

  12. #12
    Satanic Point Guard Stabula's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    1,339
    .
    Last edited by Stabula; 05-11-2013 at 10:42 PM.

  13. #13
    My Name Is Mitchell Brown
    My Team
    Oklahoma City Thunder
    Post Count
    5,152
    you're worse than that hawk fan from last night.
    now all we need is Clipper Nation and we're set with the top Lebron fanboys

  14. #14
    ky pls :cry HI-FI's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    10,181
    A very strong push by Mohammed but LeBron broke his fall (maybe it was just really strong instincts?). It's a hard one to call.
    honestly, i can't tell. Lebron has had some epic flops, like last year in the playoffs against Chicago. but I can't tell with this one. It happens fast and I don't think he saw it coming.

  15. #15
    Believe. Michael Jordan.'s Avatar
    My Team
    Chicago Bulls
    Post Count
    5,370
    Lol at thunderup calling anyone out for flopping
    _____________________________
    LOL FKLA

    Originally Posted by FkLA
    FkLA Player A sucks. Players A and B both did good on their Pro Days. Player B must also suck.

    Great logic, Dunning-Krugers.







  16. #16
    Spur-taaaa TDMVPDPOY's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    34,725
    fkn dive, the way he fell backwards...the distance he made up by sliding...i cant describe, u know what im saying if you know what i mean
    _____________________________
    look at that hoop go round and round






  17. #17
    My Name Is Mitchell Brown
    My Team
    Oklahoma City Thunder
    Post Count
    5,152
    Lol at thunderup calling anyone out for flopping
    pussy troll that can't show his real face

    randomly following me around and creating threads about me

  18. #18
    Believe. Michael Jordan.'s Avatar
    My Team
    Chicago Bulls
    Post Count
    5,370
    Lol thunderup

    Lol thunder

  19. #19
    My Name Is Mitchell Brown
    My Team
    Oklahoma City Thunder
    Post Count
    5,152
    shitty troll

  20. #20
    Believe. Michael Jordan.'s Avatar
    My Team
    Chicago Bulls
    Post Count
    5,370
    shitty team
    shitty coach
    shitty acne

  21. #21
    My Name Is Mitchell Brown
    My Team
    Oklahoma City Thunder
    Post Count
    5,152
    shitty troll

  22. #22
    Believe. Michael Jordan.'s Avatar
    My Team
    Chicago Bulls
    Post Count
    5,370
    Bron aint flop.

  23. #23
    Believe.
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Post Count
    8,937
    I like how he kinda lay/sits on the floor, cowering from mean ol Nazi Mohammed. dude's a giant, crab dribbling fag whose pussy gets super irritated if you get physical with him.
    This...thank God there's one spurs fan here that doesn't get moist over Lebron

  24. #24
    you are a faggot Phillip's Avatar
    My Team
    Dallas Mavericks
    Post Count
    5,326
    yeah i think he flopped, but it doesnt change what mohammed did in any way.
    _____________________________

  25. #25
    you are a faggot Phillip's Avatar
    My Team
    Dallas Mavericks
    Post Count
    5,326
    but his feet were pretty close together. its pretty hard to keep balance with a narrow stance. so maybe it wasnt a complete flop. but im going to still lean yes.

  26. #26
    ky pls :cry HI-FI's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    10,181
    This...thank God there's one spurs fan here that doesn't get moist over Lebron
    tbh, there's only a few hardcore Lebron fanboys on here. I think most of us appreciate his talent but also call him out on his douchiness. I think the reason we support him is majority of us hate Kobe, and we know Kobe fanboys hate Lebron, so it's more of enemy of my enemy is my friend thing.

  27. #27
    Believe.
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Post Count
    8,937
    tbh, there's only a few hardcore Lebron fanboys on here. I think most of us appreciate his talent but also call him out on his douchiness. I think the reason we support him is majority of us hate Kobe, and we know Kobe fanboys hate Lebron, so it's more of enemy of my enemy is my friend thing.
    I understand, and you know I'm the last guy to really defend Kobe, but it's like supporting a giant douche because you hate a terd sandwich.

  28. #28
    4 1/2 mins of silence pls jeebus's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    15,945
    This...thank God there's one spurs fan here that doesn't get moist over Lebron
    I've never liked the bum and never will; the way most spurfan feels about Kobe is the way I feel about lebitch. Zero respect.

  29. #29
    5 Bill_Brasky's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    9,911
    No 's @ Noah's flop?

  30. #30
    Believe.
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Post Count
    8,937
    I've never liked the bum and never will; the way most spurfan feels about Kobe is the way I feel about lebitch. Zero respect.
    And that's why you're Jeebus...you can turn water into wine, stone into bread, and bs to truth

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •