carina_gino20 has seen the light!
carina_gino20 has seen the light!
Gret Job! carina. Your improvement is awesome!
There was actually a running joke of that sometime back in Manu's forum before the Olympics.
Manu's reaction:
Que mala gente!! y yo que no me cansaba de elogiar a los que posteaban con tan buena intencion y en general, tan buen gusto!
Gracias chicos... muy amables!
Dicen que la confianza se gana en mucho tiempo y se puede perder en un solo dia! Una picardia...
the spin offs crack me up. Your original drawing is a great Manu template.![]()
There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)