Results 1 to 10 of 10
  1. #1
    One TEAM One Goal siraulo23's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    5,736
    Decent jump from current gen to next gen imo



    det lebron hairline

    mouth movements look a bit weird but wgaf

  2. #2
    MeloHype's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    3,558
    I hope the gameplay isn't as ty as NBA 2K13.

    Seriously. 2K13 feels like NBA JAM or some arcade . game, I hope this doesn't keep up. If 2k keeps this up they are gonna ruin their credibility.

    That being said. The graphics of the next gen look amazing, I just hope they don't have NBA Jam-Style gameplay

  3. #3
    Veteran Thebesteva's Avatar
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Post Count
    12,191
    You label me I label you...so I dub thee unforgiven

  4. #4
    TheDrewShow is salty lefty's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    97,330
    lol Kobe running after Splitter Killer

  5. #5
    Veteran jermaine's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    3,713
    Im renting 2k14. If it sucks im not buying it. Same with Madden. Nba live is coming out on the new xbox. Im checking that out too. Im tired of givin my money to 2k an they constantly lie about changes in their gm. All the sucking your defender away .

  6. #6
    Banned
    My Team
    Seattle Supersonics
    Post Count
    7,072
    Thank I haven't bought a 2K game since '11.

  7. #7
    TheDrewShow is salty lefty's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    97,330
    Thank I haven't bought a 2K game since '11.
    Same here
    2K11 is fine TBH; and it has Jordan

    I almost bought 2K12 for the added 80's and 90's teams lol, really want to play with the 87 Lakers

  8. #8
    生麦生米生ハメ baseline bum's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    88,117
    Im renting 2k14. If it sucks im not buying it. Same with Madden. Nba live is coming out on the new xbox. Im checking that out too. Im tired of givin my money to 2k an they constantly lie about changes in their gm. All the sucking your defender away .
    You ain't renting if you get the XBox One. Gotta go PS4 if you want to be able to rent and to borrow games or buy used ones.

  9. #9
    Is there no one else? AchillesHeel's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    6,440
    aint played 2K since 2K12, 13 sucked ass but this looks nice, I think they put too much attention to making players look realistic instead of improving the gameplay and adding better modes.

  10. #10
    Believe. Rain318's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    94
    aint played 2K since 2K12, 13 sucked ass but this looks nice, I think they put too much attention to making players look realistic instead of improving the gameplay and adding better modes.
    This who gives a shii how it looks, its the gameplay that matters

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •