Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 51
  1. #1
    comeattheKINGbestnotmiss rogues's Avatar
    My Team
    Miami Heat
    Post Count
    2,976
    gy gimmicky jumpshooting team
    thinking you all know what playoff basketball is about
    crying about the officiating when the Rocketrefs are some of the biggest recipients of foodstamps
    playing hard all the way through and Miami coasting for the better part of the game
    Rocket fan
    clutchfans
    dumb yellow s

  2. #2
    Straya AussieFanKurt's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    8,046
    giving up 15-0 run to lose the game

  3. #3
    Banned
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Post Count
    2,679
    The rockets are pseudo-contenders who have only won when the best team is unable to contend. If Lebron goes to play another sport, maybe they'll have a shot.

  4. #4
    🏆🏆🏆🏆🏆 ElNono's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    125,798
    gy gimmicky jumpshooting team
    thinking you all know what playoff basketball is about
    crying about the officiating when the Rocketrefs are some of the biggest recipients of foodstamps
    playing hard all the way through and Miami coasting for the better part of the game
    Rocket fan
    clutchfans
    dumb yellow s
    sup my nig

  5. #5
    Money and Hoes... Double-Up's Avatar
    My Team
    Houston Rockets
    Post Count
    3,666
    The rockets are pseudo-contenders who have only won when the best team is unable to contend. If Lebron goes to play another sport, maybe they'll have a shot.
    LOL even though Jordan lost in the ECF in '95. We were a 6th seed and we still won it all back to back.

  6. #6
    fuk yo team clown Legacy's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    2,727
    Harlem... is that you?

  7. #7
    Banned
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Post Count
    2,679
    LOL even though Jordan lost in the ECF in '95. We were a 6th seed and we still won it all back to back.
    It's a coincidence it was when Michael Jordan "retired", correct?

  8. #8
    Veteran Killakobe81's Avatar
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Post Count
    35,486
    giving up 15-0 run to lose the game
    But they are legit cuz DPG says so ...

  9. #9
    leveled up sook's Avatar
    My Team
    Houston Rockets
    Post Count
    9,632
    But they are legit cuz DPG says so ...
    But they aren't legit because Killkobe has said so since the beginning of the season. He also said they would be a bottom seed done and sealed deal. He also refuses to cite the context by using a game against the defending champs at their court as a way of proving his point, especially when it was neck and neck most game.

    I don't think anybody thought the Rockets were better than the Heat...but let me guess if they won today then they could maybe be "legit?

    I honestly don't care about what the forum opinion is, the team will have to perform in april and thats where it stands. You could be proven to be a ing idiot, or an unlikely genius that swung lucky, but the only thing people are attacking is your irrational judgement.



    Back to the thread though.

    Jeremy Lin.
    Pulling up from 30 feet with 20 secs on the shot clock.

  10. #10
    Banned
    My Team
    Seattle Supersonics
    Post Count
    7,072
    A certain poster reigns supreme, yet again, tbh...

  11. #11
    notthewordsofonewhokneels Thread's Avatar
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Post Count
    48,397
    The Heat frog marched 'em right to the rocks.


  12. #12
    Banned
    My Team
    Seattle Supersonics
    Post Count
    7,072
    If this match-up is the Finals this year then the Big 3 Heat have played all 4 teams from Texas and North Texas.

    And it's a virtual guarantee Harden will his pants again and the Mavs remain the only team to beat LBJ in his prime, Jacob1983... thoughts?

  13. #13
    Every game is game 1 Seventyniner's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    7,051
    Pulling up from 30 feet with 20 secs on the shot clock.
    Don't make fun of Manu Ginobili like that, dammit.

  14. #14
    Believe. Bulaien999's Avatar
    My Team
    Houston Rockets
    Post Count
    686
    Heat fans are such a joke. So are LeBron only fans

  15. #15
    Banned
    My Team
    Houston Rockets
    Post Count
    1,991
    congrats on splitting the season series and only being like 3 games ahead of the rockets heat "fans"

  16. #16
    notthewordsofonewhokneels Thread's Avatar
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Post Count
    48,397
    The Heat frog marched 'em right to the rocks.

    jejejeje!!!

  17. #17
    Veteran Sean Cagney's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    13,401
    Heat fans are such a joke. So are LeBron only fans
    That is true.

  18. #18
    notthewordsofonewhokneels Thread's Avatar
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Post Count
    48,397
    Your people ain't no picnic, daddy-O.

  19. #19
    Board Man Comes Home Clipper Nation's Avatar
    My Team
    Los Angeles Clippers
    Post Count
    53,528
    Your people ain't no picnic, daddy-O.
    Dale

    GNSF can be a thousand times worse than Heatfan, tbh....

  20. #20
    Savvy Veteran spurraider21's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    69,038
    Dale

    GNSF can be a thousand times worse than Heatfan, tbh....
    gnsf didn't become a spurfan 3 years ago and call their guy the GOAT

  21. #21
    notthewordsofonewhokneels Thread's Avatar
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Post Count
    48,397
    Dale

    GNSF can be a thousand times worse than Heatfan, tbh....
    Don't try charmin' me, CN. I ain't in a charmin' mood.

  22. #22
    Banned
    My Team
    Seattle Supersonics
    Post Count
    7,072
    Dale

    GNSF can be a thousand times worse than Heatfan, tbh....
    Heatfans are harmless

  23. #23
    notthewordsofonewhokneels Thread's Avatar
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Post Count
    48,397
    Heatfans are harmless
    Shocky

    Even after last June they didn't rise up. Only after that regular season loss a week ago did they get off their asses.

    They're adorable.

  24. #24
    Banned
    My Team
    Seattle Supersonics
    Post Count
    7,072
    Shocky

    Even after last June they didn't rise up. Only after that regular season loss a week ago did they get off their asses.

    They're adorable.
    They'll admit they're bandwagoning unlike those ing bag Bulls fans from the 90s.

    At least they're honest and generally good hearted people. Media will pick on them because they're an easy target

  25. #25
    Veteran HI-FI's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Post Count
    13,360
    gnsf didn't become a spurfan 3 years ago and call their guy the GOAT
    the goods.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •