Page 5 of 5 FirstFirst 12345
Results 101 to 113 of 113
  1. #101
    Damns (Given): 0 Blake's Avatar
    Post Count
    68,123
    NBA Team
    San Antonio Spurs
    College
    Texas Tech Red Raiders

  2. #102
    6X ST MVP Spurtacular's Avatar
    Post Count
    76,206
    NBA Team
    San Antonio Spurs
    College
    Iowa Hawkeyes
    Is this show really that good or is this just nostalgia?
    The chumpette bar is Marvel movies. How good does it have to be?

  3. #103
    We've got a job to do. Darth_Pelican's Avatar
    Location
    New Orleans
    Post Count
    7,834
    NBA Team
    New Orleans Pelicans
    College
    LSU Tigers

  4. #104
    Damns (Given): 0 Blake's Avatar
    Post Count
    68,123
    NBA Team
    San Antonio Spurs
    College
    Texas Tech Red Raiders
    I wanna say that looks cool but KK3 sucked so badly tho

  5. #105
    I cannot grok its fullnes leemajors's Avatar
    Post Count
    23,119
    NBA Team
    San Antonio Spurs
    College
    Texas Longhorns
    I wanna say that looks cool but KK3 sucked so badly tho
    I WANT HIM TO EXPERIENCE PAIN. FIRST HE SUFFERS, THEN HE SUFFERS SOME MORE!!

  6. #106
    6X ST MVP Spurtacular's Avatar
    Post Count
    76,206
    NBA Team
    San Antonio Spurs
    College
    Iowa Hawkeyes
    Is this show really that good or is this just nostalgia?
    The chumpette bar is Marvel movies. How good does it have to be?


    daboom1

  7. #107
    Veteran Xevious's Avatar
    Post Count
    4,462
    NBA Team
    San Antonio Spurs
    I know season three teased Terry Silver pretty hard, but I'm still surprised they blew that wad right away.

  8. #108
    Executive Mitch's Avatar
    Post Count
    6,415
    NBA Team
    Los Angeles Lakers
    Still gonna binge watch but I wish they kept the main focus on Johnny & Miguel tbh

  9. #109
    6X ST MVP Spurtacular's Avatar
    Post Count
    76,206
    NBA Team
    San Antonio Spurs
    College
    Iowa Hawkeyes
    Still gonna binge watch but I wish they kept the main focus on Johnny & Miguel tbh
    It's becoming feel good crap.

    My prediction: Season 4 will probably be what Karate Kid Anything After 1&2 is to seasons 1-3. But perhaps a little better than that.

  10. #110
    Executive Mitch's Avatar
    Post Count
    6,415
    NBA Team
    Los Angeles Lakers
    It's becoming feel good crap.

    My prediction: Season 4 will probably be what Karate Kid Anything After 1&2 is to seasons 1-3. But perhaps a little better than that.
    Netflix controls this season sadly, so it likely will be just that. Honestly I hoped after season 1 it would be about Cobra Kai coming back and being "badass" while making Daniel's hair turn gray with stress as they lived in his head rent free

    Ton of lost potential, tbh. Must have been some change in writers after season 1

  11. #111
    6X ST MVP Spurtacular's Avatar
    Post Count
    76,206
    NBA Team
    San Antonio Spurs
    College
    Iowa Hawkeyes
    Netflix controls this season sadly, so it likely will be just that. Honestly I hoped after season 1 it would be about Cobra Kai coming back and being "badass" while making Daniel's hair turn gray with stress as they lived in his head rent free

    Ton of lost potential, tbh. Must have been some change in writers after season 1
    They were never going to play Danielson like that badly and taint his movie image.
    But there was some potential for an Empire Strikes Back vibe.

  12. #112
    TRU 'cross mah stomach LaMarcus Bryant's Avatar
    Location
    Moldova
    Post Count
    5,260
    NBA Team
    San Antonio Spurs
    Netflix controls this season sadly, so it likely will be just that. Honestly I hoped after season 1 it would be about Cobra Kai coming back and being "badass" while making Daniel's hair turn gray with stress as they lived in his head rent free

    Ton of lost potential, tbh. Must have been some change in writers after season 1
    Lost potential seems to be a running theme on solid shows with a great first or second season over the last 5-6 years. From handmaid tale to this. Ozark next season prob gonna blow nuts

  13. #113
    Defense Wins Championships Texas_Ranger's Avatar
    Location
    SVN
    Post Count
    12,490
    NBA Team
    San Antonio Spurs
    College
    Texas Longhorns
    I was really excited after season 1. Suck that it went downhill after it.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •