Page 5 of 7 FirstFirst 1234567 LastLast
Results 101 to 125 of 168
  1. #101
    Free at last. TheGreatYacht's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2013
    Post Count
    31,650
    Adam Green from Know More News goes on Infowars (Zionist propagandists) to discuss freedom of speech w/Owen Shroyer
    Last edited by TheGreatYacht; 06-11-2019 at 12:54 AM.

  2. #102
    Believe. Pavlov's Avatar
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Join Date
    Jan 2007
    Post Count
    41,697
    About their enforcement of rules, standards, t.o.s., practices. Whatever they're calling them.
    Who determines whether it's fair?
    _____________________________

  3. #103
    Believe. Pavlov's Avatar
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Join Date
    Jan 2007
    Post Count
    41,697
    Adam Green from Know More News goes on Infowars (Zionist propagandists) to discuss freedom of speech w/Owen Shroyer
    On YouTube.

  4. #104
    4X ST MVP Spurtacular's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2015
    Post Count
    39,783
    Who determines whether it's fair?
    Existential Chump.

    FFS, you got nothing.

  5. #105
    Believe. Pavlov's Avatar
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Join Date
    Jan 2007
    Post Count
    41,697
    Existential Chump.

    FFS, you got nothing.
    No, you said they should be "fair."

    Who determines what is fair?

    You?

    InfoWars?

    The federal government?

  6. #106
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    22,361
    Vox's Carlos Maza v Steven Crowder | Adpocalypse 3.0 & YouTube's New Crackdown





    This is where it all began folks. This is what triggered everything and gave YouTube the excuse to start their demonetization.
    carlos maza is exactly what most of you "men" here mimic tbh. i could list yall but you know who yall are. that ass drama queen gaywonk retard!
    _____________________________
    "I can accept failure, but I can't accept not trying." -Michael Jordan

  7. #107
    4X ST MVP Spurtacular's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2015
    Post Count
    39,783
    Who determines what is fair?
    Private company. Did you forget? Google allowed to shit on people. Your words.

  8. #108
    Believe. Pavlov's Avatar
    My Team
    Los Angeles Lakers
    Join Date
    Jan 2007
    Post Count
    41,697
    Private company. Did you forget? Google allowed to shit on people. Your words.
    No, we're talking about your call for fairness. Your words.

    Who determines what is fair in your scenario?

  9. #109
    Free at last. TheGreatYacht's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2013
    Post Count
    31,650

  10. #110
    Free at last. TheGreatYacht's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2013
    Post Count
    31,650
    Now HBO & Axios Want "Know More News" BANNED!

  11. #111
    Free at last. TheGreatYacht's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2013
    Post Count
    31,650

  12. #112
    Savvy Veteran spurraider21's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2012
    Post Count
    67,688
    so is adam green's entire purpose to comment on the jewish conspiracy or does he have any actual takes

  13. #113
    Free at last. TheGreatYacht's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2013
    Post Count
    31,650
    CNN Debates YouTube Radicalization & Censorship

  14. #114
    900 DPH ChumpHumper's Avatar
    My Team
    Dallas Mavericks
    Join Date
    Aug 2018
    Post Count
    71
    So you agree with me when I say YouTube can control the content on their service.

    Now what?
    We agree that YT can shit on whomever for any reason. amirite?

  15. #115
    sick demented ring****** ChumpDumper's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    May 2003
    Post Count
    100,236
    We agree that YT can shit on whomever for any reason. amirite?
    Who determines what is fair in your scenario, derp?
    _____________________________

  16. #116
    Free at last. TheGreatYacht's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2013
    Post Count
    31,650
    NYTimes Scaremongering People Away From Youtube

  17. #117
    🏆🏆🏆🏆🏆 ElNono's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2007
    Post Count
    124,892

  18. #118
    🏆🏆🏆🏆🏆 ElNono's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2007
    Post Count
    124,892
    MNN is not a state actor subject to the First Amendment. Pp. 5–16. (a) The Free Speech Clause of the First Amendment prohibits only governmental, not private, abridgment of speech. See, e.g., Denver Area Ed. Telecommunications Consortium, Inc. v. FCC, 518 U. S. 727, 737.

  19. #119
    dangerous floater Winehole23's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Nov 2008
    Post Count
    49,905
    Former FTC commish weighs in on the Hawley bill that would have five political appointees referee "politcal neutrality" for social media.

    Tl;dr version: it's a top-down government solution that is anti-free speech, anti-competitive and therefore anti consumer.

    lol conservative crybabies


  20. #120
    dangerous floater Winehole23's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Nov 2008
    Post Count
    49,905
    lol


  21. #121
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    22,361
    lol

    let's be honest for once though... those coexist bumper stickers are bought by the strangest and most mentally ill of people.

  22. #122
    dangerous floater Winehole23's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Nov 2008
    Post Count
    49,905
    that's true in general for bumper sticker users IMO

  23. #123
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    22,361
    that's true in general for bumper sticker users IMO
    yeah i feel the same about that too. lol

  24. #124
    dangerous floater Winehole23's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Nov 2008
    Post Count
    49,905
    Harris Media and FB teamed up to put their finger on the scale for AfD in the last German parliamentary election.

    In the weeks leading up to the German election, the anti-immigrant Alternative for Germany party (AfD) knew that it was within striking distance of an historic milestone: becoming the first far-right national political party to win seats in parliament since the end of World War II. To hone its digital-media operation, the party hired a team of young American political operatives known for their work with nationalist candidates. Their firm, Harris Media, based in Austin, has a client list that’s included President Trump, Marine Le Pen’s National Front party in France, and Israeli Prime Minister Benjamin Netanyahu.
    https://www.bloomberg.com/news/artic...rough-facebook

  25. #125
    dangerous floater Winehole23's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Nov 2008
    Post Count
    49,905
    Political bias, election interference, or is it just business?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •