1. #32601
    Veteran
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Mar 2009
    Post Count
    97,506

    "From April 1, 2020 through June 30, 2021, data suggest that

    more than 140,000 children under age 18 in the United States lost a parent, custodial grandparent, or grandparent caregiver

    who provided the child’s home and basic needs, including love, security, and daily care.

    Overall, the study shows that approximately 1 out of 500 children in the United States has experienced COVID-19-associated orphanhood or death of a grandparent caregiver.

    There were racial, ethnic, and geographic disparities in COVID-19-associated death of caregivers: children of racial and ethnic minorities accounted for 65% of those who lost a primary caregiver due to the pandemic.

    Children’s lives are permanently changed by the loss

    of a mother, father, or grandparent who provided their homes, basic needs, and care.

    Loss of a parent is among the adverse childhood experiences (ACEs) linked to

    mental health problems;

    shorter schooling;

    lower self-esteem;

    sexual risk behaviors; and

    increased risk of substance abuse, suicide, violence, sexual abuse, and exploitation.

    https://www.cdc.gov/media/releases/2021/p1007-covid-19-orphaned-children.html

    " the kids, we Repugs, rightwing hate media gotta own the libs"

  2. #32602
    Alleged Michigander ChumpDumper's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    May 2003
    Post Count
    144,476
    Hopefully more Coloradans get the vaccine.

    "Officials said about 40% of hospitals have or are anticipating staff shortages in the next week.

    "As of yesterday, we were at 1,267 people hospitalized in Colorado with Covid-19, still below that peak of 1,847. But our trajectory does continue to go up, and it is growing rapidly," Bookman said. "Obviously these are incredibly concerning numbers and we're working with our hospitals... to ensure that we are using every bed available."

    Unvaccinated people comprise 80% of those who are hospitalized, Bookman added."

    https://www.cnn.com/2021/11/05/healt...eds/index.html
    It's a mystery!

  3. #32603
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    37,909


    You have to pander to the woke mob libs with cartoons, puppets, and the like because they're all children in adult bodies. They all love their ty super hero movies and all their ty cartoon commercials/tv shows geared towards them. Stupid worthless children 20+ yrs of age. SMH

  4. #32604
    Alleged Michigander ChumpDumper's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    May 2003
    Post Count
    144,476
    If they really want to reach the cool people they should tat their calves.

  5. #32605
    A neverending cycle Trainwreck2100's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2005
    Post Count
    40,645
    freedom

    if you don't want to take the vaccine you don't have to, ing take a test once a week.

  6. #32606
    Veteran DarrinS's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jun 2005
    Post Count
    41,654
    Don't know effective vaccines are, but I haven't gotten it again. And, I haven't exactly tried to be careful.

    I know. N = 1

  7. #32607
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    37,909
    if you don't want to take the vaccine you don't have to, ing take a test once a week.
    STFU

  8. #32608
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    37,909
    Don't know effective vaccines are, but I haven't gotten it again. And, I haven't exactly tried to be careful.

    I know. N = 1
    LMAO I have never gotten the China Virus and I eat out every damn day, am around endless amounts of people at work and out of work, so what exactly are yall vaccinated doing to catch the Commie Virus that I am not? Here's hoping I stay Commie free!

  9. #32609
    Veteran DarrinS's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jun 2005
    Post Count
    41,654
    LMAO I have never gotten the China Virus and I eat out every damn day, am around endless amounts of people at work and out of work, so what exactly are yall vaccinated doing to catch the Commie Virus that I am not? Here's hoping I stay Commie free!
    Maybe you already had it, but never knew.

  10. #32610
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    37,909
    Maybe you already had it, but never knew.
    Lmao If I did I had no symptoms whatsoever. Here here to vitamins, no fat MickeyD's, and no comorbidities!

  11. #32611
    A neverending cycle Trainwreck2100's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2005
    Post Count
    40,645
    You got a problem with a wittle nose swab?

  12. #32612
    Damns (Given): 0 Blake's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2006
    Post Count
    76,278
    LMAO I have never gotten the China Virus and I eat out every damn day, am around endless amounts of people at work and out of work, so what exactly are yall vaccinated doing to catch the Commie Virus that I am not? Here's hoping I stay Commie free!
    I mean, if you didn't even get sick then what's everyone else doing wrong, right?
    Last edited by Blake; 11-07-2021 at 10:22 PM.

  13. #32613
    Savvy Veteran spurraider21's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2012
    Post Count
    96,198
    LMAO I have never gotten the China Virus and I eat out every damn day, am around endless amounts of people at work and out of work, so what exactly are yall vaccinated doing to catch the Commie Virus that I am not? Here's hoping I stay Commie free!
    cant believe you wont take the side of the patriotic, american-trump developed vaccine against the commie china virus tbh

  14. #32614
    dangerous floater Winehole23's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Nov 2008
    Post Count
    89,091
    Maybe you already had it, but never knew.
    Here's hoping we both stay commie-free

  15. #32615
    Veteran
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Mar 2009
    Post Count
    97,506
    A mild infection means mild level of antibodies, inviting more infections.

    Long covid is seen also in people with mild symptoms.

    30K - 40K STILL DYING every month, nearly every covid dead refused vaccination.

  16. #32616
    Veteran
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Mar 2009
    Post Count
    97,506

  17. #32617
    Veteran
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Mar 2009
    Post Count
    97,506

  18. #32618
    Veteran
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Mar 2009
    Post Count
    97,506
    Like Fox and anti-vax propagandists

    Anti-vax Illinois teacher who'd ranted at school board meetings for months was actually vaccinated



    math and business teacher Kadence Koen of Springfield School District 186

    https://www.rawstory.com/anti-vaccine-teacher-was-vaccinated
    Last edited by boutons_deux; 11-08-2021 at 01:11 PM.

  19. #32619
    Veteran
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Mar 2009
    Post Count
    97,506
    Heavy Trump-voting counties have 'more than three times higher' Covid rate than Biden counties

    https://www.rawstory.com/trump-counties-infection-rates

  20. #32620
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    37,909
    cant believe you wont take the side of the patriotic, american-trump developed vaccine against the commie china virus tbh
    I'm just following the same line of thinking as mala Harris and Mr Poopy Pants when they claimed to be anti-vax due to Trump's vaccine(s).

  21. #32621
    Damns (Given): 0 Blake's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2006
    Post Count
    76,278
    I'm just following the same line of thinking as mala Harris and Mr Poopy Pants when they claimed to be anti-vax due to Trump's vaccine(s).
    Following the alt right fake news like a good tatted lemming

  22. #32622
    Savvy Veteran spurraider21's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2012
    Post Count
    96,198
    I'm just following the same line of thinking as mala Harris and Mr Poopy Pants when they claimed to be anti-vax due to Trump's vaccine(s).
    fake news

  23. #32623
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    37,909
    Yeah it's really fake news when they all stated because of Trump they don't trust nor want the vaccine(s) but now since they're on top they want to force inject that crap into us all. You're a ing sheep bro but do you if it gives you peace of mind.

  24. #32624
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    37,909
    Oh and BlaKKKe die die! Tired of seeing your stupid ing notifications when I login to ST daily. IDGAF what you have to say to me yet you continue to believe I do. I don't read anything you post and haven't for a long time now. I'm not gay bro so go find yourself a boyfriend elsewhere you fruity bas !

  25. #32625
    Damns (Given): 0 Blake's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2006
    Post Count
    76,278
    Oh and BlaKKKe die die! Tired of seeing your stupid ing notifications when I login to ST daily. IDGAF what you have to say to me yet you continue to believe I do. I don't read anything you post and haven't for a long time now. I'm not gay bro so go find yourself a boyfriend elsewhere you fruity bas !
    koriwhat's meltdowns

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 10 users browsing this thread. (0 members and 10 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •