Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 25 of 34
  1. #1
    More chug, less glug mono's Avatar
    My Team
    Dallas Mavericks
    Join Date
    Sep 2018
    Post Count
    1,488
    I’ve decided to take benefactor’s wisdom to heart regarding Derp. I think we all should just ignore him. Don’t block him, just ignore him.

    In the video below, just replace “Sarah Palin” with “Derp” and it works perfectly.

    http://www.cc.com/video-clips/e6uwcc/the-daily-show-with-jon-stewart-fantastic-mrs--fox


    We can respond to his obvious trolling with a series of insulting jokes, and maybe together enjoy a brief moment of catharsis, or we can just ing ignore him! I promise, SpursTalk, it will feel so good. It will be like we give our brains an enema.

  2. #2
    5X ST MVP Spurtacular's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2015
    Post Count
    50,842
    It will be like we give our brains an enema.
    Yea, clean out that hole in your head.

  3. #3
    More chug, less glug mono's Avatar
    My Team
    Dallas Mavericks
    Join Date
    Sep 2018
    Post Count
    1,488
    Yea, clean out that hole in your head.
    You know what, you win. I’m out.

  4. #4
    5X ST MVP Spurtacular's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2015
    Post Count
    50,842
    What sent you over the edge, slob?

    Cos we had no interaction for hours before you made this official tantrum thread.

  5. #5
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    25,128
    I’ve decided to take benefactor’s wisdom to heart regarding Derp. I think we all should just ignore him. Don’t block him, just ignore him.

    In the video below, just replace “Sarah Palin” with “Derp” and it works perfectly.

    http://www.cc.com/video-clips/e6uwcc/the-daily-show-with-jon-stewart-fantastic-mrs--fox


    We can respond to his obvious trolling with a series of insulting jokes, and maybe together enjoy a brief moment of catharsis, or we can just ing ignore him! I promise, SpursTalk, it will feel so good. It will be like we give our brains an enema.
    You're such a and a coward. It's nothing I didn't already know. You and the bene were made for each other.

  6. #6
    IPA's All Day benefactor's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2008
    Post Count
    37,668
    Had him on ignore for months now tbh. Joey too. Joey following him everywhere being his hype man is an even sadder existence.

  7. #7
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    25,128
    Had him on ignore for months now tbh. Joey too. Joey following him everywhere being his hype man is an even sadder existence.
    I'm following no one you big ing . I simply came into this new thread and theres ol' lardass himself crying like a just like you do. Again, both of you s deserve each other.

  8. #8
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    25,128
    I come to ST and all the threads are filled with you weak s crying about yalls feelings being hurt while trying to persuade the rest here about how yall are such upstanding people. Yall are weak men straight up.

    As for you bene, you embody what a weak male is. You embody what a weak person is tbh. Your characteristics and actions prove me right too you big snitch facebook stalking !

  9. #9
    Veteran weebo's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2005
    Post Count
    4,643
    I come to ST and all the threads are filled with you weak s crying about yalls feelings being hurt while trying to persuade the rest here about how yall are such upstanding people. Yall are weak men straight up.

    As for you bene, you embody what a weak male is. You embody what a weak person is tbh. Your characteristics and actions prove me right too you big snitch facebook stalking !
    Hey penis sucking crack ho...now that Gov Spaghetti Legs opened Texas...did you re open your mouth to feed your addictions?

  10. #10
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    25,128
    Hey penis sucking crack ho...now that Gov Spaghetti Legs opened Texas...did you re open your mouth to feed your addictions?
    I made $500 in a few hours after opening my shop yesterday. How about you?

    You and the other s here are nothing but self loathing weak pieces of .

  11. #11
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    25,128
    Hey got big snitch bene you going to cry that your lover weebo is white knighting for you or what?

  12. #12
    Veteran weebo's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2005
    Post Count
    4,643
    I made $500 in a few hours after opening my shop yesterday. How about you?

    You and the other s here are nothing but self loathing weak pieces of .
    I make $500 taking a dump. Not sure who you're trying to impress here.

  13. #13
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    25,128
    I make $500 taking a dump. Not sure who you're trying to impress here.
    Not trying to impress anyone tbh. You asked and I answered your lame ass question.

    Either way, keep up your lame attempts at being a real troll. I guess you being a joke is why you suck when it comes to humor.

  14. #14
    Veteran weebo's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2005
    Post Count
    4,643
    Not trying to impress anyone tbh. You asked and I answered your lame ass question.

    Either way, keep up your lame attempts at being a real troll. I guess you being a joke is why you suck when it comes to humor.
    Where did I ask if you were doing ty tattoos you dumb ?

  15. #15
    Got Woke? DMC's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2010
    Post Count
    75,064
    Epic thread in the fetus stage tbh

  16. #16
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    25,128
    Where did I ask if you were doing ty tattoos you dumb ?
    You can come here all you'd like and pretend to be Billy badass but just like BD24 and the other gots who wouldn't dare mouth off face to face with anyone outside of ST. That's the truth of the matter big shot.

    Now go down the hall and kiss your mother goodnight you child.

  17. #17
    5X ST MVP Spurtacular's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2015
    Post Count
    50,842
    Epic [meltdown] thread

  18. #18
    Veteran weebo's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2005
    Post Count
    4,643
    You can come here all you'd like and pretend to be Billy badass but just like BD24 and the other gots who wouldn't dare mouth off face to face with anyone outside of ST. That's the truth of the matter big shot.

    Now go down the hall and kiss your mother goodnight you child.
    Do you think I'd be scared to mouth off face to face to an insecure wimp like you? please.

  19. #19
    IPA's All Day benefactor's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2008
    Post Count
    37,668
    Do you think I'd be scared to mouth off face to face to an insecure wimp like you? please.
    No one is afraid of Joey. He's the loud talking guy on every YouTube fight video that gets silenced by one hard right hand. His greasy headed ass isn't worth the skin I'd lose off my knuckles.

  20. #20
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    25,128
    Do you think I'd be scared to mouth off face to face to an insecure wimp like you? please.
    Not only myself but all you talk to behind your computer in the safety of your mommas house. So yes, I still believe you're a weak mentally and physically.

    No one is afraid of Joey. He's the loud talking guy on every YouTube fight video that gets silenced by one hard right hand. His greasy headed ass isn't worth the skin I'd lose off my knuckles.
    The big snitch talks big but he's a coward that's not only a snitch but also a pathetic facebook stalker too. You're a big ass goon.

  21. #21
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    25,128
    Btw bene I doubt you've ever thrown a legit hook... it's not called a hard hand you ing pussy!

  22. #22
    Alleged Michigander ChumpDumper's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    May 2003
    Post Count
    110,281
    kori's claim to toughness is getting beaten up by Mexican kids.

  23. #23
    Free at last. TheGreatYacht's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2013
    Post Count
    34,228
    kori's claim to toughness is getting beaten up by Mexican kids.
    benefactor is white though

  24. #24
    Veteran weebo's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2005
    Post Count
    4,643
    No one is afraid of Joey. He's the loud talking guy on every YouTube fight video that gets silenced by one hard right hand. His greasy headed ass isn't worth the skin I'd lose off my knuckles.

  25. #25
    Alleged Michigander ChumpDumper's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    May 2003
    Post Count
    110,281
    How would that make a difference in kori's Mexican Thunderdome story?

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •