Page 1 of 3 123 LastLast
Results 1 to 25 of 56
  1. #1
    Veteran vy65's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2008
    Post Count
    7,171
    Derp, the dude who likes wrestling, calf tats, and others seem to think Trump has this in the bag. So Iíll offer a simple ELE: Trump wins the electoral college, Iíll stop posting forever. Biden wins the electoral college, youíre gone forever.

    I know none of you actually have the courage of your convictions and think Trump wins. And thatís sadly because you need to post on this board to satisfy that autistic itch. But if youíre not a giant coward, nut up and take the bet.

  2. #2
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    27,252
    Derp, the dude who likes wrestling, calf tats, and others seem to think Trump has this in the bag. So I’ll offer a simple ELE: Trump wins the electoral college, I’ll stop posting forever. Biden wins the electoral college, you’re gone forever.

    I know none of you actually have the courage of your convictions and think Trump wins. And that’s sadly because you need to post on this board to satisfy that autistic itch. But if you’re not a giant coward, nut up and take the bet.
    yall have the dumbest takes and yalls dumbass stupid ELE's are more proof yall are a bunch of twinks.

  3. #3
    Veteran vy65's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2008
    Post Count
    7,171
    yall have the dumbest takes and yalls dumbass stupid ELE's are more proof yall are a bunch of twinks.
    Coward #1

  4. #4
    Got Woke? DMC's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2010
    Post Count
    79,831
    yall have the dumbest takes and yalls dumbass stupid ELE's are more proof yall are a bunch of twinks.
    They return under an alt so no real win.

    Ain't that right Booger.. errr. Bogie.

  5. #5
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    27,252
    literally i don't care if you're here on ST or not vy. you don't matter to anyone like you think you do. it's quite funny you offer up this bet as if anyone gives a about you here or irl.

  6. #6
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    27,252
    They return under an alt so no real win.

    Ain't that right Booger.. errr. Bogie.
    for real!

  7. #7
    Believe.
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Aug 2020
    Post Count
    1,024
    They return under an alt so no real win.

    Ain't that right Booger.. errr. Bogie.

    you’re still obsessed with me. You are such a loser

  8. #8
    5X ST MVP Spurtacular's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2015
    Post Count
    65,987
    proof yall are a bunch of twinks.
    Honestly, I wouldn't be surprised.

  9. #9
    Got Woke? DMC's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2010
    Post Count
    79,831
    you’re still obsessed with me. You are such a loser
    At least I'm not a Jeffery

  10. #10
    Veteran vy65's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2008
    Post Count
    7,171
    Honestly, I wouldn't be surprised.
    Coward #2

  11. #11
    Veteran vy65's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2008
    Post Count
    7,171
    posting in favor of a candidate you don't think is going to win is pretty ing sad.

  12. #12
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    27,252
    Honestly, I wouldn't be surprised.
    they most definitely are. they're all weak men. they come here and talk to me for years, dox me, and claim they've come to see me face to face yet they haven't and never will. these "men" are nothing but keyboard warriors and that's all they'll ever be. it must eat them up inside to know they're only brave behind their anonymity.

  13. #13
    Got Woke? DMC's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2010
    Post Count
    79,831
    posting in favor of a candidate you don't think is going to win is pretty ing sad.
    Why? Do you think everyone should jump across the isle to whomever will win? posting is fun.

  14. #14
    Believe.
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Aug 2020
    Post Count
    1,024
    At least I'm not a Jeffery
    actually, you’re a pathetic piece of who has nothing else in your life, and gains any semblance of self worth from a perceived image you think you have created to a bunch of strangers.

    And hey I get that about you. It pisses you off that you’re called out. You’re so successful in life that you actually have so little of a life, you facebook stalk people. You could have just reached out to me. I’ll talk to you.

  15. #15
    Free at last. TheGreatYacht's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2013
    Post Count
    35,485
    Yes. Trump supporters have nothing to worry abou. Joe Biden has ZERO chance of winning. The powers that be WANT Trump. They NEED him to fulfill their NWO agenda and One World Government. The elites need Trump to continue pulling off the QAnon psyop and Covid scamdemic. Trump is the only one who can pull it off by fooling the American patriots and Q followers desperate for hope.

    If Biden were to win, the whole QAnon psyop and Trump pretending to be against lockdowns charade would fall apart. The elites cannot allow that to happen. Trump is the only who can put American patriots to sleep.

  16. #16
    Veteran vy65's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2008
    Post Count
    7,171
    Why? Do you think everyone should jump across the isle to whomever will win? posting is fun.
    I think it’s pretty ing stupid. And sad.

  17. #17
    Veteran vy65's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2008
    Post Count
    7,171
    So far, literally none of the maga crew thinks their leader is gonna win. Why do they all support a loser?

  18. #18
    Veteran
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Oct 2008
    Post Count
    40,080
    So far, literally none of the maga crew thinks their leader is gonna win. Why do they all support a loser?
    They do think he's going to win. They're that deluded.

    You should see Chris favorite youtuber red eagle videos.

  19. #19
    A neverending cycle Trainwreck2100's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2005
    Post Count
    38,584
    Derp, the dude who likes wrestling, calf tats, and others seem to think Trump has this in the bag. So I’ll offer a simple ELE: Trump wins the electoral college, I’ll stop posting forever. Biden wins the electoral college, you’re gone forever.

    I know none of you actually have the courage of your convictions and think Trump wins. And that’s sadly because you need to post on this board to satisfy that autistic itch. But if you’re not a giant coward, nut up and take the bet.
    I don't think you understand, most of them will leave voluntarily.

  20. #20
    Because I choose to. Neo.'s Avatar
    My Team
    Milwaukee Bucks
    Join Date
    Jun 2009
    Post Count
    1,052
    they most definitely are. they're all weak men. they come here and talk to me for years, dox me, and claim they've come to see me face to face yet they haven't and never will. these "men" are nothing but keyboard warriors and that's all they'll ever be. it must eat them up inside to know they're only brave behind their anonymity.
    remember that time you challenged someone to a fight on here, set up a time and place, then didnt show up?

  21. #21
    what uganda do about it? Joseph Kony's Avatar
    My Team
    Seattle Supersonics
    Join Date
    Apr 2012
    Post Count
    4,560
    they most definitely are. they're all weak men. they come here and talk to me for years, dox me, and claim they've come to see me face to face yet they haven't and never will. these "men" are nothing but keyboard warriors and that's all they'll ever be. it must eat them up inside to know they're only brave behind their anonymity.
    well, probably because anyone who would actually go to lengths to meet some random dude on a message board over online trolling is a ing loser themselves... do you really expect people to meet up and fight you over a message board? just let it go tbh

  22. #22
    coffee's for closers FrostKing's Avatar
    My Team
    Chicago Bulls
    Join Date
    Aug 2018
    Post Count
    8,694
    So far, literally none of the maga crew thinks their leader is gonna win. Why do they all support a loser?
    People have different experiences, backgrounds, goals and current situations. In other words priorities. This isn't a basketball game.

  23. #23
    Got Woke? DMC's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2010
    Post Count
    79,831
    actually, you’re a pathetic piece of who has nothing else in your life, and gains any semblance of self worth from a perceived image you think you have created to a bunch of strangers.

    And hey I get that about you. It pisses you off that you’re called out. You’re so successful in life that you actually have so little of a life, you facebook stalk people. You could have just reached out to me. I’ll talk to you.
    Bonnerific exposed.



    Never been on facebook in my life, loser.

  24. #24
    Got Woke? DMC's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2010
    Post Count
    79,831
    I think it’s pretty ing stupid. And sad.
    I got that from your previous comment. You didn't say why you feel that way. It's not automatically true because you say so.

  25. #25
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    27,252
    remember that time you challenged someone to a fight on here, set up a time and place, then didnt show up?
    lol i posted a photo of me sitting in the parking lot but yeah i'm the one that didn't show up... got it!

    you should probably stop buying into fake news here on ST and in the MSM tbh.

    well, probably because anyone who would actually go to lengths to meet some random dude on a message board over online trolling is a ing loser themselves... do you really expect people to meet up and fight you over a message board? just let it go tbh
    hey Neo here's the excuse homeboy made after i showed up... same ol' same ol'...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •