Page 7 of 12 FirstFirst ... 34567891011 ... LastLast
Results 151 to 175 of 279
  1. #151
    6X ST MVP Spurtacular's Avatar
    My Team
    England
    Post Count
    80,984
    We have gone through this many times before. UEFA can put 4 times as many teams on the WC as any other confederation. Of course they have the odds to dominate the compe ion on sheer amount of participants alone. They also dominate the amount of "elite" teams too. Brazil, Germany, Italy, Argentina, France, Spain (England a little behind). 5/4 to 2. Whenever Argentina and Brazil fail to live to expectations the winner inevitably comes from Europe.

    Europe has more teams, more compe ive teams, and more elite teams just for the fact that they are like a thousand countries, while SouthAmerica has just 10. Of course the odds are on their favour and will get better results on the long run. That doesn't mean UEFA is head and shoulders above CONMEBOL, or that there is no comparisson between the Eurocup and Copa America. That's just a lie proved by the fact that everytime an Euro and a Southamerican NT collide, the game is always even.
    Well, of course size is a major contributor. Brazil and Argentina have huge populations. But how many World Cups, how many decades, etc. does CONMEBOL have to fail before you're willing to admit that they're not as good as UEFA on the whole? Let's not count 2006 in which I think Italy was a relatively lucky winner. You go to 2010 Spain, 2014 Germany, 2018 France. They were all dominant teams, and they were all from UEFA. Sure CONMEBOL was largely compe ive; but that doesn't mean they aren't at least a level behind. USA/Mexico/Costa Rica have been quite compe ive, but that doesn't mean I'm sitting there and saying CONCACAF is just that close to UEFA.

  2. #152
    6X ST MVP Spurtacular's Avatar
    My Team
    England
    Post Count
    80,984
    The same amount of midgets I saw today in Italy vs Spain.
    You bitter, bro. You know that just ain't true.

    I tuned in to COPA and that's the first thing I notice is all the midgets on the field.

  3. #153
    ಥ﹏ಥ DAF86's Avatar
    My Team
    CA River Plate
    Post Count
    41,507
    You bitter, bro. You know that just ain't true.

    I tuned in to COPA and that's the first thing I notice is all the midgets on the field.
    Are you seeing all the midgets in Colombia and Argentina?

  4. #154
    TheDrewShow is salty lefty's Avatar
    My Team
    Italy
    Post Count
    95,656
    lol Argentina faking injuries


    They don’t need to do that tbh

  5. #155
    Believe. GAustex's Avatar
    My Team
    USA
    Post Count
    3,162
    Wonderful goal by Columbia

  6. #156
    Believe. GAustex's Avatar
    My Team
    USA
    Post Count
    3,162
    Lol Argies 2 on 1 with no goalie and
    Nope

  7. #157
    🏆🏆🏆🏆🏆 ElNono's Avatar
    My Team
    CA River Plate
    Post Count
    143,742
    this Arg team so predictable, tbh... score a goal and disappear for an hour... let the other team tie and then they're in a hurry...

    Ospina is too good for the penalties, tbh

  8. #158
    🏆🏆🏆🏆🏆 ElNono's Avatar
    My Team
    CA River Plate
    Post Count
    143,742
    How so? Argentina is choking this or next game, IMO

  9. #159
    🏆🏆🏆🏆🏆 ElNono's Avatar
    My Team
    CA River Plate
    Post Count
    143,742
    Congrats to my berraco hater, good luck with Brazil in the final, tbh....

  10. #160
    🏆🏆🏆🏆🏆 ElNono's Avatar
    My Team
    CA River Plate
    Post Count
    143,742
    Lol Argies 2 on 1 with no goalie and
    Nope
    Di Maria doing Di Maria things... smh

  11. #161
    Realistic Spurs Fan Amuseddaysleeper's Avatar
    My Team
    FC Barcelona
    Post Count
    17,092
    Another shootout exit smh

  12. #162
    🏆🏆🏆🏆🏆 ElNono's Avatar
    My Team
    CA River Plate
    Post Count
    143,742

  13. #163
    Mario GÖDze Bynumite's Avatar
    My Team
    Germany
    Post Count
    8,233
    What kind of 3rd world tournament doesn't even do 30 mins of extra time?

  14. #164
    🏆🏆🏆🏆🏆 ElNono's Avatar
    My Team
    CA River Plate
    Post Count
    143,742
    What kind of 3rd world tournament doesn't even do 30 mins of extra time?
    Not enough money to pay the refs for the extra time, tbh

  15. #165
    Realistic Spurs Fan Amuseddaysleeper's Avatar
    My Team
    FC Barcelona
    Post Count
    17,092
    Yes!!!!

  16. #166
    TheDrewShow is salty lefty's Avatar
    My Team
    Italy
    Post Count
    95,656
    Argentina’s GK is the real leader of that team

  17. #167
    Mario GÖDze Bynumite's Avatar
    My Team
    Germany
    Post Count
    8,233
    Esta volviendo a casa, muchachos.

  18. #168
    Realistic Spurs Fan Amuseddaysleeper's Avatar
    My Team
    FC Barcelona
    Post Count
    17,092
    Argentina’s GK is the real leader of that team
    Much like Ramos and Pepe carried those Madrid and national teams with their leadership

  19. #169
    Realistic Spurs Fan Amuseddaysleeper's Avatar
    My Team
    FC Barcelona
    Post Count
    17,092
    Esta volviendo a casa, muchachos.
    Brazil will put 4 past this Argentina defense

  20. #170
    🏆🏆🏆🏆🏆 ElNono's Avatar
    My Team
    CA River Plate
    Post Count
    143,742
    Put away the pitchforks til Saturday, Missi haters

  21. #171
    Mario GÖDze Bynumite's Avatar
    My Team
    Germany
    Post Count
    8,233
    Much like Ramos and Pepe carried those Madrid and national teams with their leadership
    and your boy once again nowhere to be found, unless he's playing bottom of the barrel teams like Bolivia and Ecuador

  22. #172
    TheDrewShow is salty lefty's Avatar
    My Team
    Italy
    Post Count
    95,656
    Much like Ramos and Pepe carried those Madrid and national teams with their leadership
    nah it was Ronaldo’s clutch game winners tbh

    Martinez just did the dirty work for Missi

  23. #173
    🏆🏆🏆🏆🏆 ElNono's Avatar
    My Team
    CA River Plate
    Post Count
    143,742
    Congrats to my nig 140 for another Copa America, tbh...

  24. #174
    TheDrewShow is salty lefty's Avatar
    My Team
    Italy
    Post Count
    95,656
    Put away the pitchforks til Saturday, Missi haters

  25. #175
    🏆🏆🏆🏆🏆 ElNono's Avatar
    My Team
    CA River Plate
    Post Count
    143,742
    nah it was Ronaldo’s clutch game winners tbh

    Martinez just did the dirty work for Missi
    Sounds like the Portugal team that won the Euro while Penaldo watched from the sidelines...

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •