Page 55 of 106 FirstFirst ... 54551525354555657585965105 ... LastLast
Results 1,351 to 1,375 of 2633
  1. #1351
    IPA's All Day benefactor's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2008
    Post Count
    39,453
    Gotta admit this reads like copypasta.
    Im serious as a heart attack...but Joey has no interest in that smoke.

  2. #1352
    Got Woke? DMC's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2010
    Post Count
    90,734
    Im serious as a heart attack...but Joey has no interest in that smoke.
    Monday night, at Bob's Watering Hole in Tyler Texas, Budweiser brings you Benefactor and the Demon Boys vs Joey "Tatt Man" and the Tattooing Triplets.

  3. #1353
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    34,055
    So you are afraid to fight me one on one and you're scared to bring your friends like you asked me to do. I think we are done here.
    Yeah bro whatever makes you sleep at night. If you need 18000 made up scenarios then go for it bigSnitch.

    I'll just start calling you BD25 tbh.

  4. #1354
    IPA's All Day benefactor's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2008
    Post Count
    39,453
    Monday night, at Bob's Watering Hole in Tyler Texas, Budweiser brings you Benefactor and the Demon Boys vs Joey "Tatt Man" and the Tattooing Triplets.
    ...not bad

  5. #1355
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    34,055
    Monday night, at Bob's Watering Hole in Tyler Texas, Budweiser brings you Benefactor and the Demon Boys vs Joey "Tatt Man" and the Tattooing Triplets.
    LMFAO

    He'd his pants if he ever met my friends and there's no doubt about it.

  6. #1356
    IPA's All Day benefactor's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2008
    Post Count
    39,453
    LMFAO

    He'd his pants if he ever met my friends and there's no doubt about it.
    Then come on pussy. I was coming there alone to fight you...you were too afraid to do that. But you want to talk about friends and trying to jump me. Bring every friend you have to my neighborhood and I will PM you the address. Even if we are outnumbered we will beat every one of you hoes and run you out of our city. You want to talk real and get off the internet? I'm right here waiting.

  7. #1357
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    34,055
    Then come on pussy. I was coming there alone to fight you...you were too afraid to do that. But you want to talk about friends and trying to jump me. Bring every friend you have to my neighborhood and I will PM you the address. Even if we are outnumbered we will beat every one of you hoes and run you out of our city. You want to talk real and get off the internet? I'm right here waiting.
    You don't have enough Demon Boyz to get the job done tbh. Just 1 of my buds would eat you all alive. Either way, November is right around the corner and I save $ on gas.

    Who said you were getting jumped? You and MotherGoose24 are exactly the same.

  8. #1358
    my unders, my frgn whites pgardn's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Feb 2010
    Post Count
    35,102
    Yeah bro whatever makes you sleep at night. If you need 18000 made up scenarios then go for it bigSnitch.

    I'll just start calling you BD25 tbh.
    Oh so a snitch is removing an old man from this board so he can get back to his family?
    Joey with the gangsta "no snitch pitch."
    gtfoh bad boy...

  9. #1359
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    34,055
    Oh so a snitch is removing an old man from this board so he can get back to his family?
    LMFAO so he is a Snitch?

  10. #1360
    More Chug, Less Glug Monostradamus's Avatar
    My Team
    Dallas Mavericks
    Join Date
    Jun 2011
    Post Count
    4,713
    You don't have enough Demon Boyz to get the job done tbh. Just 1 of my buds would eat you all alive. Either way, November is right around the corner and I save $ on gas.

    Who said you were getting jumped? You and MotherGoose24 are exactly the same.
    this is just pathetic. You keep forgetting the part where everyone saw you chicken out already.

  11. #1361
    Veteran
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Mar 2009
    Post Count
    95,781
    Trash and his WY MAGAtts will probably defeat Cheney

    But Cheney will get Trash indicted and convicted

    Cheney's political career will not be over. Trash is political career is over

  12. #1362
    my unders, my frgn whites pgardn's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Feb 2010
    Post Count
    35,102
    LMFAO so he is a Snitch?

    Not by my definition at all.
    It was an act of kindness in the end.
    There is an old lonely in a much better place most likely.

    Thats a good thing imo. So your example of a snitch probably resulted in a good outcome.

  13. #1363
    IPA's All Day benefactor's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2008
    Post Count
    39,453
    You don't have enough Demon Boyz to get the job done tbh. Just 1 of my buds would eat you all alive. Either way, November is right around the corner and I save $ on gas.

    Who said you were getting jumped? You and MotherGoose24 are exactly the same.
    You already admitted you were too afraid to face me one on one.

    Ive been around your ilk many times. "yeah its a one on one fight." Then all your boys jump in when I sleep you.

    My and my people grew up regulating loudmouth ass es like you. We grew up boxing each other on my block and handling es that had the nerve to say too much. This is ST and I typically just clown and troll but if want real smoke come find it. Bring all your boys. It's an open invitation.

  14. #1364
    Believe. daboom1's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Mar 2019
    Post Count
    5,280
    You already admitted you were too afraid to face me one on one.

    Ive been around your ilk many times. "yeah its a one on one fight." Then all your boys jump in when I sleep you.

    My and my people grew up regulating loudmouth ass es like you. We grew up boxing each other on my block and handling es that had the nerve to say too much. This is ST and I typically just clown and troll but if want real smoke come find it. Bring all your boys. It's an open invitation.
    We regulate any stealin' of his property.

    We're damn good too.

    But you can't be any geek off the street.

    You gotta be handy with the steel, if you know what I mean.

    Earn your keep.

    Regulators, mount up!

  15. #1365
    Damns (Given): 0 Blake's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2006
    Post Count
    73,050
    We regulate any stealin' of his property.

    We're damn good too.

    But you can't be any geek off the street.

    You gotta be handy with the steel, if you know what I mean.

    Earn your keep.

    Regulators, mount up!
    You forgot Ma bring me meatloaf to my room

  16. #1366
    IPA's All Day benefactor's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2008
    Post Count
    39,453
    Brb gonna hit Joey up on my FB burner acct on his Mannly tattoos page. See yall in a bit

  17. #1367
    Damns (Given): 0 Blake's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2006
    Post Count
    73,050


    Is that a calf?

  18. #1368
    IPA's All Day benefactor's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jul 2008
    Post Count
    39,453
    Brb gonna hit Joey up on my FB burner acct on his Mannly tattoos page. See yall in a bit
    Done. He's been warned.

  19. #1369
    Veteran DarrinS's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jun 2005
    Post Count
    41,131
    Brb gonna hit Joey up on my FB burner acct on his Mannly tattoos page. See yall in a bit
    Uh, ok

    So manly of you

  20. #1370
    Baltimore Spurs Fan florige's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2007
    Post Count
    9,739
    You think the red team can put a candidate forward that says 2020 was an invalid election and that Trump did nothing wrong with those do ents ?

    I dont. And if they do this candidate will lose.
    And it will come to the above imo.
    Nuts and bolts.


    I think they will put everything into the Dem's won't turn out to vote. That's why DeSantis is still clinging to the "election was stolen" nonsense because he knows that if anything happens to Trump he can ill afford to be on Trump's bad side because even if Trump can't run his endorsement would mean a whole lot. After 2016 man I don't assume anything anymore. But I hope you are right

  21. #1371
    🏆🏆🏆🏆🏆 ElNono's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Apr 2007
    Post Count
    149,847
    The bigger the font, the higher the dose of copium.
    "truthsocial"
    "Justthenews"


  22. #1372
    生麦生米生ハメ baseline bum's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Mar 2003
    Post Count
    88,137
    Brb gonna hit Joey up on my FB burner acct on his ****** page. See yall in a bit
    Is that a calf?

    That's honestly pretty ty doxxing someone's business over arguments online.

  23. #1373
    Believe. daboom1's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Mar 2019
    Post Count
    5,280
    That's honestly pretty ty doxxing someone's business over arguments online.
    Bum, the voice of reason except when he's ting on Trump.

  24. #1374
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    34,055
    this is just pathetic. You keep forgetting the part where everyone saw you chicken out already.
    Who gives a what a fat loser like you has to say bro?

    Not by my definition at all.
    You're nothing but a ball of excuses for everything.

    You already admitted you were too afraid to face me one on one.

    Ive been around your ilk many times. "yeah its a one on one fight." Then all your boys jump in when I sleep you.

    My and my people grew up regulating loudmouth ass es like you. We grew up boxing each other on my block and handling es that had the nerve to say too much. This is ST and I typically just clown and troll but if want real smoke come find it. Bring all your boys. It's an open invitation.
    Bro you have no idea. See you in November!

    Brb gonna hit Joey up on my FB burner acct
    I don't swing that way playboy. Keep your sexual proclivities to yourself because I'm not interested in the least.

    That's honestly pretty ty doxxing someone's business over arguments online.
    They're all es and they know it. I'd def love for Bene to meet my friends though. Most def!

  25. #1375
    LMAO koriwhat's Avatar
    My Team
    San Antonio Spurs
    Join Date
    Jan 2008
    Post Count
    34,055
    Lol Imagine being so pathetic you create a new FB account to talk
    Last edited by koriwhat; 08-16-2022 at 02:24 AM.

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •