Page 3 of 50 FirstFirst 123456713 ... LastLast
Results 51 to 75 of 1247
  1. #51
    Your Google works as good as mine does
    In other words, no.

    So far the sites i've hit had the 1Q odds blacked out.

    Now the Baylor Chokers are down 28-13.
    WTF?

  2. #52
    Spread is currently 35 for Texas over Rice tomorrow.

    Prediction: Gonna be much closer. Rooting for the Longhorns, but this is a Sarkisian team. Offensive line is going to have first-game troubles up the middle. Inexperienced running game will be mediocre between the tackles. Texas receivers are studs, but Ewers will have trouble putting the ball in their hands consistently, not helped by the O-line and RB shortcomings.

    Meanwhile, JT Daniels will have a big game for Rice, making big plays vs. an overconfident Texas defense that will make tackling and assignment mistakes. Texas defense will settle down in the 2nd half. Texas will eventually pull away, but bring big question marks into the Alabama game.

    Texas 35, Rice 17.

    Have not seen anyone call the game that close, but that feels about right for a Sarkisian opener.
    Final score: Texas 37, Rice 10. I was close.

    Was hoping to be very wrong, but as I feared, 'Horns have habits carrying over from last year. Gonna need to evolve fast to have a prayer against 'Bama.

  3. #53
    Veteran GAustex's Avatar
    My Team
    Texas Longhorns
    Post Count
    5,741
    Mean UT defense gives hope
    Offense just seemed not all that
    Hard to get a good read against weak Rice

  4. #54
    Damns (Given): 0 Blake's Avatar
    My Team
    Texas Tech Red Raiders
    Post Count
    76,428
    Rofllllll Baylor

  5. #55
    Damns (Given): 0 Blake's Avatar
    My Team
    Texas Tech Red Raiders
    Post Count
    76,428
    Rofllllll Tech. All that preseason dark horse hype talk gone after week 1

  6. #56
    Veteran playblair's Avatar
    My Team
    Brigham Young Cougars
    Post Count
    5,194
    little 12 Blake

  7. #57
    Damns (Given): 0 Blake's Avatar
    My Team
    Texas Tech Red Raiders
    Post Count
    76,428
    we'll finally get rid of those two auto losses every year in OU and UT at least

    I'm not sure this team can beat Baylor or UTSA tho

  8. #58
    faggy opinion + certainty Mark Celibate's Avatar
    My Team
    Texas Tech Red Raiders
    Post Count
    4,411
    atleast we know Cucksas Tech is a pretender after Week 1. Instead of having to wait until Week 4 after their usual 3-0 Fool's gold starts beating the Montana Prairie Valley A&M's of the world 77-0 IMO

  9. #59
    Damns (Given): 0 Blake's Avatar
    My Team
    Texas Tech Red Raiders
    Post Count
    76,428
    atleast we know Cucksas Tech is a pretender after Week 1. Instead of having to wait until Week 4 after their usual 3-0 Fool's gold starts beating the Montana Prairie Valley A&M's of the world 77-0 IMO
    It'll be just like Tech to end up beating Oregon this week

  10. #60
    coffee's for closers FrostKing's Avatar
    My Team
    Florida State Seminoles
    Post Count
    17,922

  11. #61
    faggy opinion + certainty Mark Celibate's Avatar
    My Team
    Texas Tech Red Raiders
    Post Count
    4,411
    It'll be just like Tech to end up beating Oregon this week
    outside of the Mahomes years, Texas Tech has basically looked like the exact same team every year since Leach. Quick, fast, at the WR/RB position, streaky QB play with several clunkers a season, undersized across the board on defense, bad against the run, complete inability to stop mobile QBs, terrible running game with the exception of a few games a season...have the ability to grit out wins against teams in that 25-11 range if it's a good day but guaranteed anywhere from 5-8 losses a year due to general inconsistency and major geographical disadvantage to get any talent.

    tbh I feel like they're going to have to get lucky and have a generational coach like Saban or Smart get fired for drunkenly beating their wife/major cheating scandal and then have Tech get lucky and scoop them up for a season or two to springboard a major turnaround. With OU/UT leaving, and with CFB playoffs possibly expanding to 8 teams, maybe they get lucky one out of every 30 seasons and go undefeated due to a terrible schedule only to get butt ed by someone like Bama in the first round. IMO, that's pretty much the future of Tech football

  12. #62
    Veteran GAustex's Avatar
    My Team
    Texas Longhorns
    Post Count
    5,741
    LSU QB seems to lack intelligence

  13. #63
    coffee's for closers FrostKing's Avatar
    My Team
    Florida State Seminoles
    Post Count
    17,922
    Exciting game so far

    LSU has some big run after catch but unless they can start pounding the rock this Offense looks too small short attack & tight

  14. #64
    coffee's for closers FrostKing's Avatar
    My Team
    Florida State Seminoles
    Post Count
    17,922
    "Keon Coleman was never offered by LSU despite being from Louisiana."

    3 TDs

  15. #65
    coffee's for closers FrostKing's Avatar
    My Team
    Florida State Seminoles
    Post Count
    17,922

  16. #66
    coffee's for closers FrostKing's Avatar
    My Team
    Florida State Seminoles
    Post Count
    17,922


    9-2?


    Seminoles clearly the superior Southern program

  17. #67
    coffee's for closers FrostKing's Avatar
    My Team
    Florida State Seminoles
    Post Count
    17,922
    Seminoles finally have an Offensive Line again

    FSU is Back

  18. #68
    Veteran GAustex's Avatar
    My Team
    Texas Longhorns
    Post Count
    5,741
    FSU has maybe 3 real games left if you count lol U of F and Miami.
    Weak schedule from here on out

  19. #69
    Damns (Given): 0 Blake's Avatar
    My Team
    Texas Tech Red Raiders
    Post Count
    76,428
    outside of the Mahomes years, Texas Tech has basically looked like the exact same team every year since Leach. Quick, fast, at the WR/RB position, streaky QB play with several clunkers a season, undersized across the board on defense, bad against the run, complete inability to stop mobile QBs, terrible running game with the exception of a few games a season...have the ability to grit out wins against teams in that 25-11 range if it's a good day but guaranteed anywhere from 5-8 losses a year due to general inconsistency and major geographical disadvantage to get any talent.

    tbh I feel like they're going to have to get lucky and have a generational coach like Saban or Smart get fired for drunkenly beating their wife/major cheating scandal and then have Tech get lucky and scoop them up for a season or two to springboard a major turnaround. With OU/UT leaving, and with CFB playoffs possibly expanding to 8 teams, maybe they get lucky one out of every 30 seasons and go undefeated due to a terrible schedule only to get butt ed by someone like Bama in the first round. IMO, that's pretty much the future of Tech football
    Lol we had a one in a thousand year player in Mahomes and our defense was such we could barely win 7 games even putting up 50 point games.

    But yeah, looks like same team as any other year. I knew all this dark horse talk was bull because you look at the stat sheets, we got crushed in all categories against, OU, UT and Ol Piss and crazy lucked our way into those wins last year.

    Shough has a noodle arm and looks like he's running in mud. There's a reason he left Oregon. Morton is the best QB we have. But , it won't really matter either way. We'll be lucky to get 7 wins this year. My guess is 5.

  20. #70
    coffee's for closers FrostKing's Avatar
    My Team
    Florida State Seminoles
    Post Count
    17,922
    FSU has maybe 3 real games left if you count lol U of F and Miami.
    Weak schedule from here on out
    LSU
    Vtech
    Clemson
    Miami
    Florida

    Tougher than Texas

  21. #71
    Damns (Given): 0 Blake's Avatar
    My Team
    Texas Tech Red Raiders
    Post Count
    76,428
    LSU
    Vtech
    Clemson
    Miami
    Florida

    Tougher than Texas
    If they are for real, FSU shouldn't lose any of those games.

  22. #72
    coffee's for closers FrostKing's Avatar
    My Team
    Florida State Seminoles
    Post Count
    17,922
    If they are for real, FSU shouldn't lose any of those games.
    Yah run first offense can burn the clock

    Dline is elite. Linebackers & Secondary not as strong.

    Most offensive weapons since the '99 team

  23. #73
    Veteran GAustex's Avatar
    My Team
    Texas Longhorns
    Post Count
    5,741
    LSU
    Vtech
    Clemson
    Miami
    Florida

    Tougher than Texas
    Good game v LSU who is not a smart team
    Clemson is a test
    The rest lol
    Weak schedule

  24. #74
    coffee's for closers FrostKing's Avatar
    My Team
    Florida State Seminoles
    Post Count
    17,922
    Good game v LSU who is not a smart team
    Clemson is a test
    The rest lol
    Weak schedule
    Haha you just gonna ride this anti-FSU troll

    It was only Week1. Some teams will rebound even from early losses.

    We haven't beat Clemson since the last time reached the Playoff - 2014 vs Oregon in Pasadena. I attended.

    Miami will likely be stronger. Gators is last game of the season They have plenty of time to find another QB

  25. #75
    Veteran GAustex's Avatar
    My Team
    Texas Longhorns
    Post Count
    5,741
    Haha you just gonna ride this anti-FSU troll

    It was only Week1. Some teams will rebound even from early losses.

    We haven't beat Clemson since the last time reached the Playoff - 2014 vs Oregon in Pasadena. I attended.

    Miami will likely be stronger. Gators is last game of the season They have plenty of time to find another QB
    Not troll well maybe a little

    I looked at the top 25
    Only lol Florida had votes besides Clemson
    Good game v LSU
    Itís setting up for FSU

Thread Information

Users Browsing this Thread

There are currently 1 users browsing this thread. (0 members and 1 guests)

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •